Bijl PR aan de slag voor AGF-expert HDG Survey Group
Groenten en fruit, iedere dag voor velen van ons weer een onderdeel van ons eetpatroon. Ook wij op kantoor consumeren de nodige komkommers, avocado’s en tomaten. Ook de goed gevulde fruitschalen zijn binnen een mum van tijd leeg. De samenwerking met onze nieuwe klant HDG Survey Group komt dan ook niet uit de lucht vallen.
De HDG Survey Group bestaat uit zes werkmaatschappijen met allemaal een eigen expertise en operationele markt. Zo zijn HDG The Fruit Consultants, Fruitify Experts, Agri Software en de HDG Academy actief in Nederland. In Spanje kan men terecht bij HDG Ibérica en last but nog least kunnen onze buren terecht bij HDG Germany in Hamburg. De HDG Survey Group is opgericht in 2021, maar de historie gaat terug tot 1981, het jaar dat HDG The Fruit Consultants is opgericht. Hun expertise? Het uitvoeren van kwaliteitscontroles en het schrijven van schaderapporten, alles op het gebied van vers fruit en verse groenten.

Intern beginnen is extern winnen
Samen met Bijl PR werkt de HDG Survey Group aan de interne en externe communicatie. De HDG Survey Group is trots op haar medewerkers en wil de verschillende werkmaatschappijen nog meer laten samenwerken. We hebben een strategie bedacht waarbij we medewerkers van HDG laten meedenken over de externe communicatie. Dit doen we onder andere door de inzet van nieuwsbrieven, social media én in het vervolg ook fysieke sessies met elkaar op kantoor waar inspiratie en verbinding centraal staan. Stijn Verstijnen, commercieel directeur HDG The Fruit Consultants over de samenwerking met Bijl PR: “De communicatie met Bijl PR verloopt helder, daadkrachtig en vlot. Kortom: we zijn heel blij om met hen samen te werken.”
Lizanne van Berghem, medewerker op dit account: “De HDG Survey Group heeft enorm veel kennis in huis én een bak aan jarenlange ervaring. De AGF-sector is een markt waar ik met deze samenwerking mijn eerste stappen in zet, wat een hele leuke uitdaging is. Het is heel erg inspirerend om de verschillende verhalen van de medewerkers van de groep te horen en het is heel verfrissend om hun ideeën te gebruiken in de interne communicatie. Echt een toffe klant en super leuk om samen met hen te werken aan het delen van hun verhaal!”