BIJL PR LANCEERT NIEUWE WEBSITE
De dokter is zelf de lastigste patiënt en voor een chef-kok is het lastig thuis koken. Datzelfde principe gaat op als een pr-bureau een nieuwe website wil. Na maandenlang kritisch schrijven, schrappen en schaven is de nieuwe website van Bijl PR een feit. Jan-Paul Koudstaal was verantwoordelijk voor het design van de website, die vandaag gelanceerd is. Sophia Weavers, die het Bijl PR web-team (Sherida, Wesley, Ester, Talitha en Amber) aanstuurde: “We zijn superblij met de vernieuwde website. Het was een hell of a job tussen het werk voor onze klanten door, maar het resultaat mag er zijn.”
In dit tijdperk van snelle content kiest Bijl PR voor het principe ‘show, don’t tell’. Minder uitleg over waar we goed in zijn, we laten het zien. Op de nieuwe website is veel aandacht voor ons werk. Een selectie mooie projecten toont wat we hebben gedaan samen met uiteenlopende klanten. En wat we nog steeds doen. Onder meer voor klanten met wie we al jarenlang samenwerken, en dat in een wereld waar het normaal is dat een bedrijf na enkele jaren op zoek gaat naar een nieuw communicatiebureau. Juist deze langlopende samenwerkingen zetten we in de spotlights, omdat we daar trots op zijn.

Aan de huisstijl van Bijl PR zijn nieuwe elementen toegevoegd. De huisstijlkleuren vloeien op de nieuwe pagina’s naadloos in elkaar over. Extra aandacht gaat naar de medewerkers, die de spil van het bedrijf zijn. Zij worden getoond in bewegende beelden met hometown Rotterdam op de achtergrond. Gemaakt door in-house videomaker Danny Deelen van 356 Media, net als de showreel op de homepage. De foto’s van en op de werkvloer zijn verzorgd door de Rotterdamse Stefanie Annique. Oprichter Ruud Bijl voegt er aan toe: “Ik ben erg trots op het team dat deze vernieuwing heeft doorgevoerd. De website laat zien waar we voor staan. Scherp en gericht op het behalen van resultaat. Niet te missen.’’