BIJL PR AAN DE SLAG VOOR HYGENIQ

BIJL PR AAN DE SLAG VOOR HYGENIQ

Bijl PR is aan de slag gegaan voor HYGENIQ. De Nederlandse producent van ecologische schoonmaakmiddelen wil de manier waarop we schoonmaken veranderen. Het bedrijf uit Enschede laat met haar duurzame producten zien dat krachtige schoonmaak hand in hand kan gaan met het beschermen van mensen en zorg dragen voor de planeet. HYGENIQ wil zoveel mogelijk mensen en organisaties kennis laten maken met hun duurzame schoonmaakfilosofie. En daar helpt Bijl PR graag bij.

Rustig opstarten van de samenwerking was er met deze klant niet bij, want we mochten vrijwel meteen aan de slag met een door ons bedachte actie. Een frisse start voor de horeca, powered by HYGENIQ. Op www.geefdehorecaeenfrissestart.nl kan sinds 18 maart iedereen in Nederland zijn favoriete kroeg, (eet)café of restaurant met terras nomineren voor een frisse start.

Een hart onder de riem voor de horeca

Twaalf horecagelegenheden, een uit elke provincie, winnen een grote schoonmaak zodat ze klaar zijn voor heropening op het moment dat de terrassen weer open mogen. Hiermee wil HYGENIQ de horeca, die door de coronamaatregelen al zo lang dicht is, een hart onder de riem steken. Voor de heropening staat er een speciaal HYGENIQ cleaning team op de stoep bij de winnaars. Bewapend met een Clean Air fogger en een pakket schoonmaakproducten die de gelegenheid mag houden, helpt het team de boel weer helemaal spic en span te maken voor opening. Ook geeft HYGENIQ diverse troostprijzen weg.

Een Frisse Start – Hygeniq

De actie uit de koker van Bijl PR, was een van de redenen waarom HYGENIQ voor ons koos na een pitch met drie bureaus in totaal. Joyce Roelofsen, Marketeer bij HYGENIQ: “De gedrevenheid, enthousiasme en de manier waarop Bijl PR out of the box denkt, past heel goed bij HYGENIQ. Verder proberen zij dicht bij de maatschappij te staan en wat terug te doen. Dit is voor ons belangrijk bij het aangaan van een samenwerking. Wij zijn heel blij met deze nieuwe partnership en kijken uit naar alle mooie projecten die we samen gaan doen.”

Gedeelde missie

HYGENIQ timmert al sinds 2012 hard aan de weg om de manier waarop we schoonmaken te veranderen. Door het gebruik van 100% plantaardige en innovatieve technologieën in haar producten, streeft het bedrijf naar een circulaire toekomst. Een toekomst waarin iedereen bijdraagt aan een schonere wereld. Muziek in de oren voor de Bijlers, die maar wat graag werken voor organisaties met een missie. Bijl PR bouwt samen met HYGENIQ aan de naamsbekendheid van het merk. We werken aan een steady drumbeat, waarbij HYGENIQ regelmatig van zich laat horen. We zetten in op redactionele aandacht op alle niveaus, waarbij we ons richten op verschillende doelgroepen.

Carina Kortenoeven, verantwoordelijk voor het account: “Wij delen de missie van HYGENIQ om de wereld beter, schoner en veiliger te maken en een circulaire toekomst te creëren. Geweldig dat HYGENIQ voor ons heeft gekozen als sparringspartner om hen te helpen deze boodschap naar buiten te brengen.’’