Vertellen in kernboodschappen

De boodschap terugbrengen tot de essentie. Dat is de sleutel tot succes. Daarmee breng je mensen in beweging of geef je producten en diensten een eigen karakter. Dat kan alleen als je boodschap duidelijk en echt is.  De training vertellen in kernboodschappen helpt daarbij.

Leerdoelen

Na de training ben je in staat kernboodschappen te formuleren. We leren je niet om als een robot kernboodschappen op te lepelen, maar om een verhaal te vertellen dat hout snijdt en blijft hangen. Zoals bij al onze trainingen, is ook deze training gericht op de praktijk en we geven je de tools in handen waarmee je meteen aan de slag kan.

Stappenplan vertellen in kernboodschappen

  • Wat wil je bereiken?
  • Wie wil je bereiken?
  • Wat is de kernboodschap van jouw bedrijf of organisatie? Hoe komen we tot de kern?
  • Hoe kun je spelen met je kernboodschap. Wat is je eigen verhaal. Hoe maakt je het inzichtelijk

Voor wie?

Voor iedereen op een of andere manier wel eens iets moet vertellen over zijn organisatie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan directieleden, salesmanagers, marketeers of woordvoerders.

Neem contact op voor vragen.

Terug naar overzicht

Trainingen

Mediatraining

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen met de juiste doelgroepen communiceren. Wat…

Crisistraining & Reputatiemanagement

Een onverwachte calamiteit, zoals een ongeval, een staking of een geval van fraude; het gebeurt in de beste organisaties. Defensief…

Presentatietraining

Presenteren is niet eenvoudig. Spreken in het openbaar gaat niet iedereen even gemakkelijk af. Hoe spreek je in het openbaar…

Vertellen in kernboodschappen

Je wilt als persoon, bedrijf of organisatie mensen bereiken of in beweging brengen. Een goede kernboodschap helpt daarbij. Het slaat…

Succesvol communiceren over verandering

De opzet van een nieuwe strategie of organisatieverandering vergt vaak maanden zorgvuldige voorbereiding. En wat als de nieuwe strategie er…

Simulatietraining crisiscommunicatie

Er is geen betere voorbereiding op de communicatie bij een crisis dan hem helemaal na spelen. In de crisissimulaties die…
Bekijk overzicht