EVEN VOORSTELLEN: LUKA KORS

EVEN VOORSTELLEN: LUKA KORS

Meet Luka. Rotterdammer, muziekliefhebber én onze nieuwe collega.

Van goede storytelling gaat mijn hart sneller kloppen. Wat is het verhaal achter een merk? Hoe zijn ze ooit begonnen en welke tegenslagen en overwinningen hebben ze gebracht tot waar ze nu staan?  Belangrijke vragen om een concept, strategie of campagne te ontwikkelen die het verhaal goed vertelt. Of het nu gaat om een merk, product óf persoon, ik ben altijd nieuwsgierig naar het verhaal erachter. Die nieuwsgierigheid heb ik de afgelopen jaren goed kunnen inzetten als marketing- en communicatieprofessional bij diverse organisaties.  

Rotterdam

Ik vind het gaaf dat ik dit nu voor Bijl PR mag doen. Als geboren en getogen Rotterdammer, kan ik niet wachten om de handen uit de mouwen te steken bij een bureau dat letterlijk in het hart van Rotterdam ligt. Het verhaal van Rotterdam is interessant. Een rauwe stad. Groot geworden door vallen en opstaan.

Wat is mijn verhaal? 

Met bijna 180 nationaliteiten is Rotterdam ook een inclusieve stad. Met een grote verscheidenheid aan eettentjes en restaurants. Ik ben dol op eten en ben wekelijks in restaurants, toko’s of barretjes te vinden. De kilo’s die er dan aanvliegen, fiets ik er weer af op mijn racefiets. Of ik dans het er af bij een concert. Ik ben namelijk ook gek op muziek.

Scoren

In tijden van corona, zijn concerten helaas geen optie. In plaats daarvan ga ik graag op zoek naar lp’s om mijn platencollectie uit te breiden. Ik scoor overigens niet alleen graag vinyl, maar ook doelpunten. Twee dagen in de week ben ik op een voetbalveld te vinden. Hoewel lp’s scoren me beter afgaat dan doelpunten, voetbalt ons vriendenteam altijd even fanatiek en vol overgave. We kunnen ook erg om onszelf en het ‘spelletje’ lachen. De mooiste en gekste verhalen ontstaan iedere week in de kleedkamer van de voetbalclub.  

Meer informatie over mij en mijn bezigheden bij Bijl PR? Mail me op l.kors@bijlpr.nl.

Meer nieuws