EUROPEAN EXCELLENCE AWARD VOOR SIRE CAMPAGNE VAN N=5 EN BIJL PR
We zijn trots te kunnen melden dat Bijl PR gisteravond, samen met SIRE en N=5 een European Excellence Award in ontvangst heeft mogen nemen voor de campagne #TheGoodLifeAgency/ #voorwiedoejeheteigenlijk. Een mooie bekroning van onze samenwerking in dit bijzondere project.
Naast de SIRE campagne waren nog vier andere genomineerden in de categorie Benelux. Eerder dit jaar werd de campagne al onderscheiden met twee SAN Accenten en genomineerd voor de Dutch PR Awards.
#TheGoodLifeAgency #Voorwiedoejeheteigenlijk
De Campagne “Voor wie doe je het eigenlijk” bestond uit twee delen. De lancering van The Good Life Agency, een bureau dat diensten levert om ‘gewone’ mensen online succesvol(ler) te laten lijken, gevolgd door de onthulling: het was niet echt. Het bureau was een sociaal experiment met het doel te kijken hoe ver mensen gaan voor een succesvol(ler) imago. Daarmee wilden we ook een maatschappelijk debat op gang krijgen over het toenemende streven naar perfectie.
Met The Good Life Agency bereiken we 33,5 miljoen mensen. De website werd 100.000 keer bezocht en er meldden zich 400 ’kopers’ van statusverhogende diensten.
De European Excellence Awards worden al tien jaar uitgereikt. Klik hier voor de volledige shortlist met alle winnaars van 2017.