Media management

Redactionele aandacht is geloofwaardiger dan betaalde publiciteit. Jouw boodschap laten oppikken door kranten, (vak)bladen, radio- en tv-programma’s en in blogs en social media is veel waard. We hebben kennis van de media en een groot netwerk van journalisten. Zo kunnen we jouw verhaal op maat onder de aandacht brengen. De relatie met journalisten is zeer belangrijk en onderhouden we zorgvuldig. Dat betekent bijvoorbeeld dat we journalisten persoonlijk benaderen met informatie die ze echt willen ontvangen. We sturen nooit lukraak persberichten rond.

Ook speuren we met slimme internettools op social media, websites, discussiefora en blogs naar de antwoorden op vragen als: ‘Wat wordt er gezegd over mijn organisatie/merk of markt?’, ‘Welke onderwerpen krijgen daarbij de meeste aandacht?’, ‘Wie zijn de belangrijkste influencers?’ en ‘Hoe doen mijn concurrenten het?’. Op basis van de uitkomsten stellen we een doelgerichte mediastrategie op. Mediamanagement noemen we dat.

Terug naar overzicht