Crisiscommunicatie & Reputatiemanagement

Crisiscommunicatie en reputatiemanagement zijn binnen Bijl PR écht een specialisme, niet iets dat we erbij doen. We hebben er wekelijks mee te maken en zijn in meer dan twintig jaar bij vele honderden cases betrokken geweest.

De kwaliteit van je diensten of producten, je serviceverlening en je maatschappelijke betrokkenheid, het is allemaal van invloed op je reputatie. We bouwen mee aan jouw reputatie. En helpen die reputatie te beschermen door er in crisissituaties te zijn.
Of het nu gaat om een product recall, bedrijfsbrand, fraude, medische fout of CAO-conflict. Met het opzetten en uitvoeren van een crisiscommunicatiestrategie helpen we reputatieschade te beperken. Onze kernmerken: zeer ervaren, praktisch en strategisch scherp.

Bijl PR biedt ondersteuning op het gebied van:

* Inrichting en borging van crisiscommunicatie in een organisatie.
* Opzet en uitvoering van crisisoefeningen.
* Ondersteuning in crisissituaties door zeer ervaren adviseurs en/of woordvoerders.
* Trainingen crisiscommunicatie, voor communicatieprofessionals en/of bestuurders.
* (Social) media monitoring en analyse

We geven ook  trainingen crisiscommunicatie.  Aan de hand van een op maat gemaakt scenario worden cursisten de fijne kneepjes bijgebracht, van strategie tot praktische woordvoering op camera.  Daarnaast verzorgen we jaarlijks ook veel ‘awareness trainingen‘. Hierbij worden grote groepen bewust gemaakt van de werking van media en hoe je in tijden van crisis met media omgaat.

Crisiscommunicatie én reputatiemanagement voor een vaste lage maandprijs. Vraag naar ons crisisabonnement. Neem contact op met Lars Walder (06- 53432765 of l.walder@bijlpr.nl).

We bieden onze dienst crisiscommunicatie aan binnen onze verschillende markten, zoals zorg, industrie, retail, sport en overheid

Terug naar overzicht