Zichtbaarheid Thalys in stroomversnelling

Sinds 1996 is Thalys International een begrip in hogesnelheidstreinverkeer. De rode treinen vervoeren reizigers via een efficiënt netwerk door vier landen naar steden als Amsterdam, Brussel, Keulen, Parijs en Lille. Thalys kenmerkt zich door een hoge kwaliteitsstandaard en reizen in luxe, snelheid en comfort.

Achtergrond en doelstelling
In 2010 is het economisch klimaat onstuimig en concurrentie ligt op de loer. Thalys wil haar positie op de Nederlandse markt verstevigen. Het uitbouwen van autoriteit, een frequentere   zichtbaarheid in de media en een proactief persbeleid moet daar aan bijdragen.

Aanpak
Bijl PR ontwikkelt een pr strategie die erop is gericht jarenlange kennis en verhalen rondom Thalys beter te ontsluiten en te delen. We geven de mensen achter Thalys een gezicht, starten een dialoog met reizigers en ontginnen en creëren nieuws vanuit de organisatie. We zetten het product, het merk en medewerkers van Thalys op de voorgrond via onder andere 1-op-1 press meetings, persreizen, netwerkmeetings, persberichtgeving, campagnes en het creëren van content.

Resultaat
In vier jaar tijd komt de zichtbaarheid van Thalys in stroomversnelling. Thalys roert zich op actuele thema’s in verkeer en vervoer en wordt gezien als een betrouwbaar aanspreekpunt voor media. Betere zichtbaarheid in de media realiseren we in ruim 1416 publicaties via print, online, en RTV.

Terug naar overzicht

De Klant

Delen