PR Case bijl PR_geboorteloket Feyenoord_pr bureau rotterdam
13.09.18

Veel aandacht voor Feyenoord-Geboorteloket

Enkele maanden geleden waren we betrokken bij het Grote Feyenoord DNA-onderzoek. Uit de resultaten van dit Opel en Feyenoord initiatief is gebleken dat Feyenoord niet in je DNA zit, maar écht in je hart. De liefde voor Feyenoord wordt vanuit je opvoeding meegegeven; door je ouders, je omgeving en je vrienden. Logisch vervolg van het onderzoek was dan ook om supporters de mogelijkheid te bieden om in het seizoen 2018-2019 hun pasgeborene aan te melden bij het Feyenoord-Geboorteloket. Zo kan de liefde voor de club letterlijk met de paplepel worden ingegoten.

Afgelopen week is het Feyenoord-Geboorteloket officieel geopend. Sindsdien kunnen kersverse ouders hun pasgeboren zoon of dochter aanmelden bij het legioen. Elke aanmelding ontvangt een gratis lidmaatschap voor de Feyenoord Juniorclub Kameraadjes.

Volop aandacht
De officiële opening trok veel media-aandacht. Diverse journalisten zagen hoe baby Vera als eerste pasgeborene werd aangemeld. Vera was niet de enige, aan het einde van de eerste dag waren er al twintig baby’s bijgeschreven als Feyenoord supporter.

Opel en Feyenoord verzorgden samen met Triple Double de volledige executie van de actie en de betaalde media. Bijl PR regelde contacten met media.

Terug naar overzicht

Auteur

Marjoleine van Klaveren

Marjoleine van Klaveren

Advies/Business Development

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer