29.06.18

Keuken Kampioen nieuwe sponsor Eerste Divisie

De Eerste Divisie heet de komende drie seizoenen Keuken Kampioen Divisie. De marktleider uit de Nederlandse keukenbranche is onderdeel van De Mandemakers Groep en heeft 47 vestigingen verspreid door het hele land. Hiermee heeft de Eerste Divisie zijn opvolger voor Jupiler binnen.

Nuchtere, Nederlandse merken
Directeur Marc Boele van de Coöperatie Eerste Divisie is zeer content met zijn nieuwe titelsponsor. “Keuken Kampioen is een gerenommeerd bedrijf dat veel overeenkomsten heeft met onze Divisie. Beide nuchtere, Nederlandse merken die voor alle Nederlanders toegankelijk zijn. De nieuwe sponsor is oprecht betrokken bij de sport. Dit geeft ons veel vertrouwen voor de toekomst. Wij helpen het merk graag om bekender te worden onder voetballiefhebbers in Nederland.”  Ook Wim de Ruiter, directeur marketing van De Mandemakers Groep, reageert enthousiast. “De Eerste Divisie staat voor kwaliteit, beleving en is toegankelijk voor iedereen. Daarom past het zo goed bij Keuken Kampioen. We zijn er trots op dat we de opvolger kunnen zijn in het rijtje van merken als TOTO, Gouden Gids en Jupiler. En natuurlijk kijken we uit naar het nieuwe seizoen met misschien wel de sterkste competitie ooit in de Keuken Kampioen Divisie”.

Mediastrategie
Triple Double heeft de contractonderhandelingen tussen de Coöperatie Eerste Divisie en Keuken Kampioen begeleid, het logo van de Keuken Kampioen Divisie ontwikkeld en is als strategisch sportmarketingpartner van Keuken Kampioen de komende jaren verantwoordelijk voor de activatie van de samenwerking.

Bijl PR heeft geadviseerd over de te volgen mediastrategie.

Terug naar overzicht

Auteur

Marjoleine van Klaveren

Marjoleine van Klaveren

Advies/Business Development

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer