30.11.17

Vol energie aan de slag voor Qurrent

Energie coöperatie Qurrent heeft Bijl PR gevraagd te helpen bij hun missie om Nederland te vergroenen. De samenwerking ging aan het begin van deze zomer van start toen Qurrent zich presenteerde als nieuwe shirtsponsor van Feyenoord. Bijl PR stond het bedrijf bij om de bekendmaking in goede banen te leiden.

Vervolgvraag
Qurrent wil groene energie beschikbaar en bereikbaar maken voor iedereen. We zijn er trots op dat we mogen meedenken hoe deze boodschap over te brengen en een bijdrage aan dit doel te kunnen leveren. Een klus waar we met veel plezier onze tanden in zetten. Inmiddels zijn we aan de slag met de Buurtmolen en de pr-strategie en aanpak aan het uitwerken. Ook de samenwerking met Feyenoord zal hier uiteraard een prominente rol in krijgen.

Terug naar overzicht

Auteur

Marjoleine van Klaveren

Marjoleine van Klaveren

Advies/Business Development

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer