15.09.17

Dutch PR Award voor de 6-minutenzone campagne van de Hartstichting!

Samen met de Hartstichting en Triple Double heeft Bijl PR gisteravond de Dutch PR Award 2017 gewonnen met de campagne: Heel Nederland een 6-minutenzone. De prijs in de categorie non-profit. We zijn hier enorm blij mee en trots op! Er werden in totaal slechts drie awards uitgereikt.

Eerder werd deze campagne voor de Hartstichting al bekroond met een zilveren Effie en wonnen we een internationale Sabre award voor een onderdeel: Hartslag van het Legioen. Deze spectaculaire actie is slechts een voorbeeld van de vele initiatieven in 2,5 jaar om het onderwerp: het werven van 170.000 burgerhulpverleners, die kunnen reanimeren, steeds weer onder de aandacht te brengen. Jurylid Marieke Quant (manager Marketing en Communicatie bij de NOS) zei bij de uitreiking: “Alles klopte aan deze campagne.”

We delen de prijs graag met onze opdrachtgever de Hartstichting en sportmarketingbureau Triple Double, met wie we fantastisch samenwerk(t)en.

In dezelfde categorie was ook onze campagne ‘The Good Life Agency’ voor SIRE genomineerd: Voor wie doe jij het eigenlijk. Deze campagne werd uiteindelijk tweede.

v.l.n.r. Marieke Quant (jury), Sanne Stadler (Hartstichting), Mariëlla Maandag-de Waal (Hartstichting), Ruud Bijl, Marjoleine van Klaveren, Ruud van der Knaap (Triple Double)

Terug naar overzicht

Auteur

Marjoleine van Klaveren

Marjoleine van Klaveren

Advies/Business Development

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer