06.07.17

Meet-Up: Interactive Storytelling | Citymarketing

Het verhaal van jouw organisatie onder de aandacht brengen. In de juiste vorm op de juiste plaats in zowel owned, earned als paid media. Interactieve storytelling is een mooie manier om dat te doen. Samen met Vuurrood en Society of Play organiseren wij de meet-up Interactive Storytelling. Woensdagavond 5 juli draaide de 4e editie volledig om citymarketing; hoe breng je jouw stad op de goede manier onder de aandacht. Drie sprekers vertelden hun verhaal…

Kim Stolk | Content Geek
Voor haar eigen bedrijf specialiseert Kim zich in het ontwikkelen van content platforms, content strategieën én schriftelijke content. Ze noemt zichzelf niet voor niets Content Geek. Ook geeft zij colleges over content bij de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Daarnaast runt zij Rotterdams’ modeblog Hotterdan, waar zij eveneens voor blogt. Zij lichtte het begrip Citymarketing toe en heeft ons meegenomen in haar verhaal over Hotterdan.


Kim Stolk

Talitha Nöllen | HIPPR 

Talitha Nöllen was marketing manager van het Nhow Hotel in Rotterdam en nam ons mee in deze case. In 2015 besloot zij haar vaste baan te verruilen voor het ondernemerschap en begon HIPPR. Met haar kennis en netwerk van media in de lifestyle en reisbranche was het een logische keuze om een bureau voor deze sector op te richten.


Talitha Nöllen

Hans Foks | Vuurrood 

Hans Foks is sinds 2004 mede-oprichter van Vuurrood, dat als doel heeft grenswaarden tussen traditionele reclame- en grafisch ontwerpbureaus te verwijderen. Vuurrood won een opdracht voor Taskforce Innovation Utrecht waarin zij een spel voor de stad Utrecht opbouwden en dit deelde Hans met ons. Het spel bevatte Facebook als platform, wat een online slagveld tussen steden en hun bewoners creëert.


Hans Foks

Bedankt voor de inspirerende woorden en vragen. In september zijn we terug, dus houdt onze pagina’s in de gaten!

Terug naar overzicht

Auteur

Sophia Weavers

Sophia Weavers

Advies

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer