29.06.17

Meet-Up: Interactive Storytelling | Citymarketing

Het verhaal van jouw organisatie onder de aandacht brengen. In de juiste vorm op de juiste plaats in zowel owned, earned als paid media. Interactieve storytelling is een mooie manier om dat te doen. Samen met Vuurrood organiseren wij de meet-up Interactive Storytelling. Deze editie draait volledig om citymarketing; hoe breng je jouw stad op de goede manier onder de aandacht. Laat je inspireren, praat mee, maar luister bovenal naar onze toffe sprekers;

Kim Stolk | Content Geek
Voor haar eigen bedrijf specialiseert Kim zich in het ontwikkelen van content platforms, content strategieën én schriftelijke content. Ze noemt zichzelf niet voor niets Content Geek. Ook geeft zij colleges over content bij de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Daarnaast runt zij Rotterdams’ modeblog Hotterdan, waar zij eveneens voor blogt. Schrijven is haar passie, Instagram haar verslaving.

Talitha Nöllen | HIPPR 

Talitha Nöllen was marketing manager van het Nhow Hotel in Rotterdam. In 2015 besloot zij haar vaste baan te verruilen voor het ondernemerschap en begon HIPPR. Met haar kennis en netwerk van media in de lifestyle en reisbranche was het een logische keuze om een bureau voor deze sector op te richten.

Hans Foks | Vuurrood 
Hans Foks is sinds 2004 mede-oprichter van Vuurrood, dat als doel heeft grenswaarden tussen traditionele reclame- en grafisch ontwerpbureaus te verwijderen. Vuurrood won een opdracht voor Taskforce Innovation Utrecht waarin zij een spel voor de stad Utrecht opbouwden. Een project met Facebook als platform, wat een online slagveld tussen steden en hun bewoners creëert.

Locatie: La Buvette
Datum: Woensdag 5 juli 2017
Tijdstip: Inloop vanaf 19.00 uur

Meld je hier aan!

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer