11.11.16

Twee nominaties voor een European Excellence Award

Voor de campagne Hartslag van het Legioen is Bijl PR, samen met Triple Double, de Hartstichting en Feyenoord met hoofdsponsor Opel, twee keer genomineerd voor een European Excellence Award in de categorieën Health en Benelux voor de beste PR- en communicatiecampagne in heel Europa. Op 8 december worden in Berlijn de winnaars bekend gemaakt.

Sportmarketingbureau Triple Double en Bijl PR bedachten samen de PR-aanpak voor de campagne ‘Hartslag van het Legioen’. Opel en Feyenoord verbonden zich aan de Hartstichting om te helpen meer burgerhulpverleners te werven. Met genoeg burgerhulpverleners kunnen meer Nederlanders binnen de cruciale zes minuten gereanimeerd worden. Dit zorgt voor een grotere overlevingskans. De samenwerking ging eerder van start met een reanimatietraining voor de Feyenoord-selectie.

Gouden Sabre Award en Zilveren Effie 2016

De campagne bracht eerder dit jaar al een Europese PR prijs op; Een Gouden Sabre Award in de categorie Sponsoring. Begin november hebben we een prestigieuze Zilveren Effie Award in de wacht gesleept, in de categorie maatschappelijke campagne.  En zijn we – met de samenwerkende partijen – ook nog eens genomineerd voor een SponsorRing, deze uitreiking is op 24 december.

Een resultaat waar we héél trots op zijn!

Terug naar overzicht

Auteur

Wesley van den Berg

Wesley van den Berg

Project/Mediawatcher

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer