23.09.16

War Child en Bijl PR gaan voor de top

Bijl PR zet de samenwerking met War Child voort. Waar de samenwerking zich vorig jaar concentreerde op realiseren van publiciteit rondom een veiling van en voor War Child, is de inzet nu het vergroten van naamsbekendheid van de Kili-Challenge: een expeditie naar de top van de Kilimanjaro. Begin 2017 beklimmen honderd Kili-Challengers de hoogste berg van Afrika (maar liefst 5.895 meter) om zoveel mogelijk geld op te halen voor oorlogskinderen. Naast een betere toekomst voor oorlogskinderen levert dit avontuur een onvergetelijke ervaring op voor de doorzetters.

Het is derde keer dat de expeditie plaats vindt. Het achterliggende doel van de samenwerking is ook deelname aan de challenge te stimuleren. War Child streeft naar zo’n 100 aanmeldingen. Er is nog een aantal plekken beschikbaar.

Steun projecten War Child
Deelnemers financieren zelf hun reis en halen via sponsors geld op voor verschillende projecten van War Child. Ruim 80% van de inkomsten van de Kili-Challenge gaan rechtstreeks naar projecten om oorlogskinderen te helpen, via psychosociale hulp, onderwijs en bescherming.

Alvast kennismaken met enkele Kili-Challengers? Bekijk hier de persoonlijke actie-pagina’s en motivaties.

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer