26.05.16

Teamwork levert internationale award op!

Het appje kwam laat binnen gisterenavond. “Jaaa, we hebben ‘m!!’ Collega’s Marjoleine en Ruud waren onze afgevaardigden in Berlijn voor de prijsuitreiking van de SABRE Award, de Europese pr-awards. De campagne Hartslag van het Legioen, die we hebben ontwikkeld samen met sportmarketingbureau Triple Double, won de Award in de categorie sponsoring. En daar zijn we supertrots op!

In de campagne werd een link gemaakt tussen Opel, Feyenoord en een actie van de Hartstichting om meer burgerhulpverleners te werven. Een mooie combinatie die door de internationale jury werd beloond met de Award. De samenwerking met Triple Double dus bekroond, nadat we eerder samen met deze sportmarketeers een nominatie kregen voor een actie van de KNGU. Voor de Hartslag leverde onze huisgenoot Danny Deelen van 356media de videocontent. Alles bij elkaar een mooie samenwerking, waar we heel blij mee zijn.

Terug naar overzicht

Auteur

Lars Walder

Lars Walder

Associate Consultant

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer