13.05.16

Al 25 edities lang..

Aankomend Pinksterweekend vindt voor de 25ste keer de Roparun plaats. De Roparun is een estafetteloop van meer dan 500 kilometer van Parijs en Hamburg naar Rotterdam. Ruim 8500 lopers, fietsers, chauffeurs en verzorgers zamelen met deze sportieve prestatie geld in voor mensen met kanker. Maandag finishen de 333 teams hier voor de deur van ons kantoor op de Coolsingel. We zijn ontzettend trots dat we al vijf jaar onze bijdrage mogen leveren aan dit mooie initiatief.

Naast ons ‘gewone’ werk voor de Roparun bedenken we samen met Vuurrood voor deze speciale jubileumeditie een campagnelijn, advertenties, nieuw logo en t-shirt. In dezelfde stijl maakten we met 356media drie films die de deelnemers en hun belangrijke missie, het leven van mensen met kanker veraangenamen, in beeld brengen.

De films zijn op diverse online media inmiddels ruim 300.000 keer bekeken. En over getallen gesproken: al 25 edities lang hebben 108.000 deelnemers meegedaan aan de Roparun, hebben 2.000 vrijwilligers zich ingezet en is meer dan 67 miljoen euro opgehaald voor mensen met kanker. Met de opbrengsten zijn ruim 1.200 projecten ondersteund die het leven van mensen met kanker veraangenamen.

We wensen de deelnemers van deze 25ste Roparun heel veel succes toe. Jullie zijn kanjers!

Terug naar overzicht

Auteur

Petra Raas

Petra Raas

Advies/Directie

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer