03.07.15

Dutch PR Award voor campagne Randstad – Jeugd op Zoek!

Samen met Randstad hebben we gisterenavond de Dutch PR Award gewonnen met de campagne Randstad – Jeugd op Zoek, dé prijs voor de beste PR case van het jaar in de categorie Maatschappelijk. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! En trots om dit samen met Randstad te mogen doen.

Met het programma Jeugd op Zoek zet Randstad zich in om de jeugdwerkloosheid aan te pakken. De kracht van het programma is de massale aandacht die in een beperkte periode wordt gevraagd voor het maatschappelijke probleem jeugdwerkloosheid, de oorzaken ervan en de oplossingen.

In de pr strategie zetten we het maatschappelijk belang centraal. We zoomen in op de verhalen, uitdagingen en talenten van jongeren en hun meerwaarde voor bedrijven. Door jongeren een gezicht te geven zetten we jeugdwerkloosheid op de kaart. De effecten van de campagne staan hier.

De pr aanpak is nu dus een Dutch PR Award waard! De prijs – een zilveren pauw – krijgt een mooi plekje op ons kantoor. Met dank aan Randstad voor het mogen meewerken aan deze prachtige maatschappelijke case. En de Bijlers Marjoleine, Melvin, Wesley en Ruud verdienen natuurlijk een vette pluim!

Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de cases.

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer