07.04.15

Het Grote Gymfeest genomineerd voor SABRE Award

Het Grote Gymfeest 2014 scoort een nominatie voor een SABRE Award, een Europese PR award, uitgereikt door de Holmes Group. Op 19 mei worden in Londen de winnaars bekend gemaakt.

Gymsport in ‘beweging’
Om deelname aan gymsport te bevorderen bedenkt Bijl PR samen met Triple Double sportmarketing Het Grote Gymfeest, een jaarlijks terugkerend evenement. In samenwerking met de KNGU openen 200 gymclubs in het hele land in de herfstvakantie 2014 hun deuren en trakteren jongens en meisjes op een dag vol beweging.

Deze editie van Het Grote Gymfeest zet maar liefst 26.000 kinderen (57% niet-leden) in beweging. Dit is bijna 50% meer dan de eerste editie in 2013 en 30% hoger dan de doelstelling van 20.000. De 200 clubs die meedoen zijn volledig volgeboekt. Naar aanleiding van Het Grote Gymfeest schrijven 3.000 kinderen zich verspreid in Nederland direct in voor proeflessen. Daarnaast melden 850 kinderen zich direct aan als lid van een gymclub. De media besteden massaal veel aandacht aan het evenement met zo’n 600 publicaties.

Het Grote Gymfeest 2014 is genomineerd in de categorie Benelux. Een resultaat waar we trots op zijn!

Dutch PR Awards
Het Grote Gymfeest gooit hoge ogen. Al eerder werd het evenement genomineerd als een van de beste Nederlandse PR-cases bij de Dutch PR Awards.

Ook te lezen op MarketingTribune en Communicatie Online

Terug naar overzicht

Auteur

Ruud Bijl

Ruud Bijl

Advies/Directie

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer