17.12.14

Vijf vragen aan Danny Deelen – 356 Media

Danny Deelen is ZZP’er en met zijn bedrijf 356 Media sinds 2013 ‘huisgenoot’ van Bijl PR.

“Een video is het perfecte middel om je boodschap over te brengen, je klanten te informeren en te binden met je product/merk of dienst. In deze tijd hebben veel organisaties een eigen online uitzendkanaal. Vanuit 356 Media richt ik me dan ook uitsluitend op online video. Samen met de klant werk ik aan producties waarin de boodschap zo helder mogelijk overkomt. En dat gaat sowieso gepaard met mooie beelden, zorgvuldig achter elkaar gemonteerd en altijd met het afgesproken doel voor ogen.”

Wat heb je hiervoor gedaan?
“Ik heb zowel MBO als HBO Communicatie gestudeerd. Daarna ben ik als video-editor bij Feyenoord TV gaan werken. In 2010 ben ik zelfstandig films gaan maken en heb ik mijzelf verder kunnen ontplooien tot een behoorlijke allrounder. Dat maakt dat ik vaak als ‘one-man-army’ op pad kan. Ook probeer ik zoveel mogelijk samen te werken met anderen, bijvoorbeeld een regisseur. Die samenwerking komt het eindresultaat altijd ten goede.”

Waarom huisgenoot van Bijl PR?
“Bijl PR ken ik via een gezamenlijke klant. Toen ik op de Bijl Facebookpagina las dat ze een werkplek beschikbaar hadden voor een online videomaker, ben ik daar meteen op af gegaan. Het grote voordeel van deze samenwerking is dat we optimaal gebruik maken van elkaars kennis en expertise. Naast mijn eigen klanten maak ik ook regelmatig filmpjes voor klanten van Bijl. Die samenwerking bevalt me prima!”

“Geen koeien met gouden horens beloven.”
“Bijl PR is een serieuze en zakelijke onderneming, ze hanteert de Rotterdamse aanpak. De mensen van Bijl PR zijn geen praatjesmakers en beloven hun klanten geen koeien met gouden horens. Beide partijen weten wat zij aan elkaar hebben.”

Waar haal jij voldoening uit als filmmaker?
“Uit projecten die ik zelf van A tot Z kan uitvoeren. Ik vind het leuk om samen met de klant tot een concept te komen. Zodat we na afloop kunnen zeggen dat het precies zo is geworden als wij voor ogen hadden.”

Waarom kiest een bedrijf voor 356 Media?
“Ik denk dat bedrijven voor mij kiezen omdat zij het fijn vinden dat ik niet alleen verstand heb van filmmaken, maar ook van communicatie. Ik kan hen helpen bij het formuleren van een heldere boodschap en bij de verspreiding van de video via online uitzendkanalen. Daarnaast kan ik mij goed verdiepen in de kijker. Ik probeer altijd het maximale eruit te halen.”

Hoe zie jij je toekomst als filmmaker?
“Ik hoop dat ik dit werk op deze manier nog jaren kan blijven doen. Ik ben heel blij dat het goed gaat met 356 Media. Ik hoop dat het ook in de toekomst blijft groeien en dat er misschien samenwerkingsverbanden mogelijk zijn waarmee ik het naar een hoger niveau kan tillen.”

Terug naar overzicht

Auteur

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Sorry. Nog geen gegevens beschikbaar.

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer