09.10.14

Een trotse vertegenwoordiger van Bijl PR

Hallo allemaal! Ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben Ellen Sakko, 46 jaar jong, en sinds 1 september werkzaam bij Bijl PR. Mijn functie is relatiebeheerder, waarbij ik vooral ga proberen Bijl PR wat meer in de picture te brengen bij mogelijke toekomstige klanten. Gelukkig heb ik daar de nodige ervaring in.

Bord voor m’n kop
Als ik eenmaal met een nieuwe contactpersoon om de tafel zit, voel ik mij als een vis in het water. Aan een persoonlijk gesprek gaat natuurlijk veel vooraf. Voordat ik een afspraak heb met mensen die eindverantwoordelijk zijn voor communicatie (van hoofd communicatie tot CEO) is er al heel wat werk verricht. Uit ervaring weet ik dat je om tot een afspraak te komen soms een flinke dosis doorzettings- en incasseringsvermogen moet hebben. Toch blijft het voor mij een sport om dit voor elkaar te krijgen. Het feit dat ik een gezond bord voor mijn kop heb is een handige bijkomstigheid. Ik laat me niet snel opzij zetten.

Iedere persoon heeft wel wat leuks
Er zijn twee zaken die mij sturen in gesprekken met nieuwe zakelijke contacten. Ten eerste is dat mijn liefde voor mensen in het algemeen. Ik vind het heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Aan iedere persoon zie ik wel wat leuks. De een is wat dominanter, de ander wat socialer, weer een ander wat afstandelijker. Ik wil mensen graag voor ons bedrijf winnen en helpen met het oplossen van hun communicatievraagstukken. Ten tweede is het voor mij natuurlijk zeer belangrijk dat ik honderd procent sta achter het product of dienst waarover ik kom praten. Ik heb bewust voor Bijl PR gekozen omdat de mensen die hier werken mij persoonlijk en zakelijk aanspreken. Ik wist meteen dat ik me bij dit bedrijf thuis zou voelen. In de praktijk blijkt inderdaad dat hier mensen werken die weten waar ze het over hebben. Er is hier veel kennis en ervaring in huis als het om het communicatievak gaat. Niets dan lof dus over de kennis en toewijding van mijn collega’s. Alhoewel, ze zijn misschien wat te bescheiden. En daar kom ik de hoek om zeilen; graag wil ik vertellen hoe goed we zijn in wat we doen en wat we voor klanten kunnen betekenen.

Top of mind
Natuurlijk realiseer ik me dat niet iedereen gelijk morgen met Bijl PR in zee zal gaan, maar mijn doel is bereikt als de naam Bijl PR naar boven komt drijven bij toekomstige communicatievraagstukken.

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer