05.06.14

Oranjekoorts bij Bijl PR

Nog maar 7 nachtjes slapen en dan begint het WK voetbal in Brazilië. Het bedrijfsleven is volop aan het inhaken op het WK voetbal in Brazilië om hun merk of product te promoten. De winkelschappen puilen uit met WK-spullen en in veel steden kleuren de straten oranje. De oranjekoorts stijgt! Ook bij ons!

In samenwerking met sportmarketeer Triple Double mogen we voor o.a. Opel, Continental en Acuvue verschillende PR acties rondom het WK organiseren.

kijkopvoetbal

Brazilië meter
WK-sponsor Acuvue lanceert het ‘Kijk op Voetbal’ spel. Bedoeld om een eigen kijk op voetbal te bieden. Zo stond eerder in deze campagne de Brazilië Meter centraal. Zo kon iedereen online op de website www.kijkopvoetbal.nl zijn eigen ideale WK selectie samenstellen. Wie meedoet maakt kans een avondje “voetbal analyseren” met Jan van Halst te winnen. Vanaf vandaag geeft Kijk-op-voetbal ambassadeur Jan van Halst online voetballes. Via verschillende filmpjes voor kenners en dummies geeft hij tactische en praktische tips om je voor te bereiden op het WK. Lees hier meer over de WK-actie.

Continental-Oranje WK-duik

Continental WK duik
Bandenproducent Continental (sponsor van de Fifa World Cup 2014 in Brazilië) brengt Oranje-fans helemaal in de voetbalsferen. Op het strand van Scheveningen organiseert Continental van 1 t/m 6 juni de Conticabana. Een week lang worden er op de Conticabana verschillende activiteiten en wedstrijden georganiseerd. Je kunt meedoen aan de Continental WK klapper of aan So You Think You can Samba. Afgelopen zondag was al de WK Duik (zie hier een item uit Hart van Nederland). Lees hier meer over de WK-actie.

kamperenkuip

Ga je mee… kamperen in de Kuip?
Hoofdsponsor Opel organiseert een uniek evenement voor Opel-rijders. Een ware belevenis: kamperen in de Rotterdamse Kuip, óp het heilige gras. De Kuip wordt in de nacht van 13 op 14 juni omgetoverd tot Oranjecamping met honderd tweepersoonstentjes. Alle Opel-rijders die kans willen maken, dienen lid te zijn (of te worden) van Opels gratis klantloyaliteitsprogramma MyOpel. Lees hier meer over de WK-actie.

Wij trekken bij Bijl PR graag ons Oranjeshirt aan om met behulp van o.a. PR van deze campagnes een  succes te maken. AANVALLUUUHHHH!

Terug naar overzicht

Auteur

Wesley van den Berg

Wesley van den Berg

Project/Mediawatcher

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer