16.05.14

And the winner is…

Helaas, geen douze points voor Bijl PR gisteravond bij de uitreiking van de Dutch PR Awards. We voelden ons een beetje Ilse en Waylon. De winnaar was nu geen vrouw met een baard, maar een prachtige PR-case. We feliciteren alle winnaars van harte met hun award.

Eens te meer werd duidelijk dat het meetbaar maken van resultaten het leerpunt is voor de pr-industrie in Nederland . Dan hebben we het dus niet (alleen) over pr-waarde of advertentiewaarde. Essentieel is het antwoord op de vraag: Wat voegt ons werk toe aan het behalen van de doelstelling van onze opdrachtgevers? Dat het beantwoorden van deze vraag geen sinecure is, bleek ook gisteravond. Het feit dat er de laatste tijd steeds meer over dit soort meetbaarheid wordt gesproken, ook binnen VPRA-verband, is een goede eerste stap.

Samen maak je meer
Ondanks dat we niet met de eerste prijs naar huis gingen, blijven we trots op onze case en het resultaat dat we daarmee hebben bereikt: 17.000 gymmende kinderen. Een resultaat dat we hebben bereikt dankzij onze fijne samenwerking met KNGU en Triple Double. Het bevestigt maar weer eens wat we al wisten, samen bereik je meer. Door krachten te bundelen en iedereen te laten doen waar hij goed in is, kom je tot de beste resultaten. En daarom voelen we ons toch een winnaar.

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer