24.01.14

Koffie op de kaart

Naast het blogje van Petra van IJserloo van vandaag: Een goed verhaal vertelt zichzelf, mogen we een ander mooi bericht melden. Bijl mag aan de slag voor Selecta Nederland.

En daar zijn we heel blij mee!

Persbericht

Selecta Nederland kiest voor Bijl PR
Rotterdam, 24 januari 2014 – Koffie drinken is hipper dan ooit. Mensen nemen geen genoegen meer met een simpel ‘bakkie’. Koffie moet van hoge kwaliteit zijn en het drinken ervan een belevenis. Niet alleen thuis, maar juist ook op de werkvloer, het treinstation, openbare ruimtes, op hogescholen etc. En daar weet Selecta Nederland alles van. De komende maanden gaan we samen met hen aan de slag met pr en corporate communicatie. Binnenkort starten we met diverse pr-activiteiten en werken we samen aan content creatie en free-publicity.

Zie ook: Adformatie, Communicatie Online, Marketing Tribune, Fonk Online, of Nederlands MediaNetwerk

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer