06.11.13

Beelden zeggen meer dan duizend woorden

Vandaag geen blog. Althans, geen verhaal in woorden, maar in beeld. We legden namelijk de laatste hand aan deze video. Een film voor onze klant KNGU (Koninklijke Gymnastiek Unie), met een diepere boodschap. Over veilig sporten, positief coachen en plezier in bewegen. De sportbond zet deze video in bij presentaties, congressen en workshops voor bestuurders, coaches en ouders.

Passie en bezieling
Een productie waar we met passie en bezieling aan hebben gewerkt met filmmaker en huisgenoot Danny Deelen van 356media. Danny is inmiddels een vertrouwd gezicht bij ons op kantoor. Hij maakt diverse producties voor zowel eigen klanten als klanten van Bijl, waaronder het programma ‘Betweters’ voor Unibet. Een online journaal met ongezouten kritiek, meningen en tactische voorspellingen van voetbalkenners Hugo Borst en Koert Westerman.  Voor wie het niet kent, het kijken waard!

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer