06.09.13

PR kansen voor lokale kapperszaken

Naast dat onze Feyenoord-held Graziano Pellè goed kan voetballen en inmiddels topscoorder is met zes doelpunten in de Eredivisie, smult de media van het uiterlijk van Pellè en dan met name zijn kapsel. Al wekenlang komen er artikelen voorbij over zijn ingeschoren scheiding. Zo las ik gisteren weer een artikel in het AD: ‘Pellè-kapsel is helemaal hot’.

Media bombarderen het tot de nieuwe mannenhaartrend: de schoolboy-scheiding. Zag je dit kapsel eerst nog vooral op het voetbalveld, inmiddels lopen er steeds meer jongens/mannen mee rond. Zo ook de BN’ers.

PelleBNer

Lokale kapperszaken
Ik zie hier mooie kansen voor lokale kapperszaken. Zien jullie deze krantenkoppen al voor je?

  • 50 Rotterdamse jongeren krijgen gratis Pellè-kapsel bij Brainwash
  • Kinki kappers organiseert Pellè-dag
  • Tony & Guy Rotterdam heeft de Pellè look-a-like gevonden
  • Stormloop Pellè-kapsels bij Nederlandse Kappersakademie

Lokale PR
Bij Bijl PR doen we veel lokale PR voor bijvoorbeeld KNGU, Randstad en KNLTB. De kracht van lokale PR wordt soms onderschat. Terwijl hier veel uit te halen is en vooral voor retailers. Lees hier meer over in mijn vorige blogpost: De kracht van lokale PR: Vijf tips.

En mannen? Hebben jullie ook al zo’n Pellè-kapsel? Of zijn jullie het nog van plan? En vrouwen? Zou je graag willen dat je vriend/man voor een keer met zo’n trendy look rondloopt?

Terug naar overzicht

Auteur

Wesley van den Berg

Wesley van den Berg

Project/Mediawatcher

Delen

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer