09.06.11

PR voor bronzen Esprix 2011 FinalFever

Gisteravond, 8 juni, won de campagne FinalFever van Sport1 een bronzen Esprix 2011. Een sterke campagne waarvoor de bureaus Van Wanten Etcetera en Triple Double tekenden. Bij Bijl PR juichen we aan de zijlijn trots mee. Want wij werden bij deze campagne ingeschakeld om free publicity te scoren. Dat leverde onder andere een item van bijna 3 minuten op bij Hart van Nederland over de live tv-uitzending van de kampioenswedstrijd van ZVV Pelikaan uit Zwijndrecht tegen VV Streefkerk. Je kunt dat onderstaand nog bekijken. Geweldig om te zien hoe twee amateurteams zich opeens echte profs voelen.

De actie FinalFever van Sport1 haakte in op de spannende meimaand waarin de meeste voetbalcompetities worden beslist. Ook in het amateurvoetbal. Alleen de teams, van F-pupillen tot aan de senioren, die kans maakten op het kampioenschap kwamen in aanmerking voor de live-registratie.

Vervolgens was het aan de clubleden en supporters om ervoor te zorgen dat hun club op tv te zien zou zijn. Onder meer via Hyves, Facebook en Twitter konden ze zoveel mogelijk stemmen voor hun favoriet verzamelen.

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer