24.08.10

Veluwe-campagne genomineerd voor VVV Rob de Bes Award

Goed nieuws. De campagne ‘De Veluwe. Mooi Mijn Plek!’ is een van de 10 genomineerden voor de VVV Rob de Bes Award 2010.
De VVV Rob de Bes Award, een initiatief van VVV Nederland, is een aanmoedigings- en innovatieprijs voor binnenlands toerisme. Uit 60 inschrijvingen zijn 10 genomineerden geselecteerd. Vorig jaar werd de award voor het eerst uitgereikt aan de Efteling. Het internationaal bekende attractiepark won deze onderscheiding omdat het volgens de jury een voorbeeld is voor de vrijetijdssector op het gebied van innovatie, gastheerschap, effectiviteit en reputatie.

Op zoek naar het Veluwegevoel
Via de site www.develuwemooimijnplek.nl gaan bezoekers en inwoners van de Veluwe samen op zoek naar het ‘Veluwegevoel’. Door foto’s te plaatsen van hun favoriete plek op de Veluwe kan iedereen het gevoel dat hij of zij heeft bij de Veluwe delen. Ook worden alle plekken gemarkeerd op een kaart en kunnen de foto’s als e-card worden verstuurd. Er staan nu ruim 275 inzendingen en motivaties op de site.
De campagne ‘De Veluwe. Mooi Mijn Plek!’ is een gezamenlijk initiatief van het Veluws Bureau voor Toerisme (VBT) en Provincie Gelderland. Het idee voor de campagne is bedacht door Bijl, partners in public relations.

Stem ‘De Veluwe. Mooi mijn plek!’ naar de finale
Tot 1 september kan worden gestemd op de 10 genomineerden. Op 30 september kiest een deskundige jury onder leiding van Loek Hermans uit de vijf projecten met de meeste stemmen de winnaar. Wil jij ook dat ‘De Veluwe. Mooi mijn plek! in de finale komt? Breng dan nu jouw stem uit via www.vvvrobdebesaward.nl en maak ook nog kans op twee toegangskaartjes voor een attractie.

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer