Bijl PR, communicatie en PR bureau

Menu
23.02.17

Even voorstellen: Marieke Koemans

Na drie jaar gestudeerd te hebben in Ede en een halfjaar in Leiden is voor mij een spannende periode aangebroken: afstuderen! Nu krijg ik de geweldige kans om bij Bijl PR af te studeren en stage te lopen. Hier leer ik (mede door behulpzame collega’s) het communicatievak ‘in het echt’ kennen. Ik hoop een leerzame periode tegemoet te gaan en een waardevol onderzoek te realiseren voor Bijl PR!

Student
Naast stagiaire ben ik vierdejaars studente aan de Christelijke Hogeschool in Ede. Binnen het communicatievak spreekt reputatiemanagement mij het meeste aan, ik vind het leuk om met mensen en organisaties mee te denken en hen te helpen. Het lijkt mij een uitdaging om bedrijven een eigen karakter te geven en reputaties te verstevigen. Om mijn kennis op dit onderwerp te vergoten heb ik een verdieping gevolgd in Reputatiemanagement en Crisiscommunicatie. Graag wil ik het komende halfjaar ontdekken of reputatiemanagement iets voor mij is.

Derdejaars stage
In het derde jaar van mijn studie heb ik een half jaar stagegelopen bij Rabobank West Betuwe. Ik heb de bank geholpen met het organiseren van verschillende evenementen, waarvoor ik mij moest verdiepen in de doelgroep. Deze kennis kan ik gebruiken bij mijn stage bij Bijl PR.
Naast stage hou ik mij bezig met een imago-onderzoek voor Bijl PR, de focus van mijn onderzoek zal binnen bepaalde markten liggen. Met dit onderzoek hoop ik in september af te kunnen studeren en mijn diploma in ontvangst te nemen.

Wie ben ik?
Ik ben 21 jaar en woon in het Gelderse dorpje Meteren. Van jongs af aan ben ik een sportliefhebber, zo’n tien jaar lang heb ik actief aan karate gedaan en in 2014 heb ik de zwarte band gehaald. Op dit moment doe ik vooral aan crossfittraining. Ik hou wel van een uitdaging en vind het belangrijk mijn gestelde doelen te bereiken. Verder vind ik het fijn om bij mijn familie en vriend te zijn en om gezellig wat te drinken met vriendinnen.

Terug naar overzicht

Zoek door ons blog

Meest gelezen

Over Bijl

De boodschap terugbrengen tot de essentie. In de juiste taal via de juiste kanalen naar de juiste doelgroep communiceren. Dat is de sleutel tot succes.

Lees meer