BIJL PR AAN DE SLAG VOOR ALLE MERKEN RANDSTAD GROEP

BIJL PR AAN DE SLAG VOOR ALLE MERKEN RANDSTAD GROEP

Randstad en Bijl PR breiden de samenwerking verder uit. Bijl PR gaat het bedrijf ondersteunen bij pr activiteiten voor de merken Randstad, Tempo-Team en Yacht. Het Rotterdamse bureau werkt al sinds 2011 voor Randstad en gaat aan de slag met het uitrollen en uitvoeren van de pr strategie voor de drie merken.

Bijl PR ontwikkelde eerder een pr plan rondom het activeren van de sportsponsoring van Randstad. Daarnaast spant het bureau zich in voor de ontwikkeling en uitvoering van de pr strategie rondom het succesvolle programma Jeugd op Zoek.

Marcel Kalmeijer, Manager Corporate Communications Randstad Groep: “We werken nu al drie jaar samen. Bijl PR denkt mee, wijst op pr kansen en weet die kansen vervolgens te verzilveren. Ze hebben een goed gevoel voor het ontginnen van het juiste maatschappelijk relevante verhaal dat verteld moet worden en weten welke kanalen ze hiervoor moeten inzetten.“